امروز : جمعه 2 تير 1396
نماد اعتماد
آموزش
تبلیغات

به پرداخت ملت - به پرداخت ملت

-------------------------------------

 

----------------------

PRchecker.info

----------------------

----------------------

pabi.ir Alexa/PageRank

----------------------

pabi.ir CY/PageRank

----------------------

pabi.ir Trust

----------------------

pabi.ir Real PR

----------------------

pabi.ir value

----------------------

CoolSocial

----------------------

آمار سایت
تبلیغ بازدید تاریخ
0 6,491 96/4/2
8 4,978 96/4/1
12 4,299 96/3/31
3 9,702 96/3/30
0 8,673 96/3/29
21 5,419 96/3/28
13 5,083 96/3/27
7 3,677 96/3/26
2 5,922 96/3/25
5 11,921 96/3/24
لینک دوستان
:: دوره بازاریابی و فروش تلفنی
هدف از دوره : آشنایی با بازاریابی تلفنی و کسب مهارت های برقراری ارتباط و تأثیر گذاری در مکالمات
موضوعات و محتوای دوره :
بازاریابی تلفنی، ضرورت ها و معایب
چگونگی برقراری یک تماس حرفه ای
تحلیل و اهمیت تأثیر اولیه
محدودیت های بازاریابی تلفنی
غلبه بر بیزاری
کسب مهارت های گوش دادن
تصور صحیح از مشتری
مهارت های مکالمه
تحلیل مشتری
فرآیند بازاریابی تلفنی
ثبت نتایج و پیگیری و ...
مخاطبین : بازاریابان تلفنی، مدیران ارشد سازمان ها، مدیران بازاریابی و فروش، فروشندگان، دانشجویان گرایش های مدیریت و بازاریابی، صاحبان کسب و کار، کارآفرینان و ...
گواهینامه : امکان صدور گواهینامه توسط نمایندگی مؤسسه بین المللی صدورگواهینامه IQS انگلستان
مدرس:فرهاد زارعی
مدیر گروه بین المللی شایگان
بابیش از 17 سال سابقه مشاوره و مدرس در حوزه مدیریت،بهره وری و استانداردهای بین المللی
88634051 -88015079 - 88015669 - 88355739 -88355806-88632683
مشخصات آگهی
یوسف آباد ، میدان سلماس ، خیابان فتحی شقاقی غربی ، پلاک 143 ، واحد 3
88015669 - فکس : 88015669
opr16.shaygan@gmail.com
آذرخش کریمی
تهران > تهران
ثبت : شنبه 5 دي 1394 | انقضاء : شنبه 3 تير 1396
بازدید : 174
آگهی های مرتبط
دوره آموزشی شخصیت شناسی و  تحلیل توانمندی های شغلی دوره آموزشی شخصیت شناسی و تحلیل توانمندی های شغلی
توصیف منطقی و دقیق مشخصه های رفتاری فرد متدهای تعیین روش هدايت و رهبري موفق افراد روش تصميم گيري مهارت هاي متقاعدسازي توانايي تجزيه و تحليل مسایل مهارت هاي شغلي ارتقاء و تعیین سطح انگيزه نقاط قوت و مهارت هاي کليدي ...
بروز رسانی : 1395/1/29 
دوره آموزشی نظام آراستگي محيط کار 5S دوره آموزشی نظام آراستگي محيط کار 5S
آشنایی با نظام آراستگي در سازمان آشنايي با مفاهيم 5S فرهنگ نظم و ساماندهی محیط های کاری ترتیب و چیدمان تأثیرات سامان دهی و نظم و ترتیب در کار پاکیزه سازی هماهنگی و هارمونی دستورالعمل های 5S چک لیست5S ممیزی 5S و ... مخاطبین ...
بروز رسانی : 1395/1/29 
دوره آموزشی مديريت فرآیند آموزش بر مبنای استاندارد بین المللی ISO10015 ، طرح ریزی، اجرا و اثربخشی آموزش دوره آموزشی مديريت فرآیند آموزش بر مبنای استاندارد بین المللی ISO10015 ، طرح ریزی، اجرا و اثربخشی آموزش
آشنایی با الزامات فرآیند آموزش نیاز سنجی صحیح و فراگیر آموزشی برنامه ریزی استانداردآموزشی منابع آموزشی کنترل اجرا نظرسنجی منطقی و مؤثر دستورالعمل های اندازه گیری اثربخشی آموزش و ... مخاطبین : بازاریابان، مدیران ارشد ...
بروز رسانی : 1395/1/29 
دوره آموزشی اصول کار تیمی دوره آموزشی اصول کار تیمی
اصول تیم سازی مزایا و اهمیت کار تیمی تفاوت های تیم و گروه رهبری تیم انواع تیم شرح وظایف جانشین پروری معاونت در تیم تعریف ارتباطات در تیم تفکر تیمی و سیستمی تشریک مساعی و حل مسئله با خرد جمعی و ... مخاطبین : بازاریابان، ...
بروز رسانی : 1395/1/29 
دوره آموزشی باشگاه مشتریان دوره آموزشی باشگاه مشتریان
تکنیک های شناسایی مشتریان گردآوری اطلاعات طبقه بندی اصولی تحلیل سلایق و علاقه مندی مشتریان سیستم ارتباط مستمر و دوسویه با مشتری تکنیک های وفادار سازی اصول راه اندازی باشگاه انواع مدل های باشگاه مشتریان باشگاه مجازی ...
بروز رسانی : 1395/1/29 
دوره آموزشی اندازه گيري عملکرد واحدهای سازمانی وبهبود اثربخش کارایی دوره آموزشی اندازه گيري عملکرد واحدهای سازمانی وبهبود اثربخش کارایی
آشنایی با اصول پایش و اندازه گیری فرآیندها تدوین و الزامات شرح شغل تدوین شناسنامه فرآیند تعریف ورودی ها و خروجی های فرآیند شاخص های اندازه گیری عملکرد واحدهای سازمانی جمع آوری و تحلیل داده ها و نمودارها اقدامات اصلاحی ...
بروز رسانی : 1395/1/29 
دوره مربیگری بازاریابی دوره مربیگری بازاریابی
هدف از دوره : آشنایی با قواعد مربیگری بازاریابی، طراحی و مهندسی بازاریابی در سازمان موضوعات و محتوای دوره : مربیگری و مهندسی سازمان بازاریابی و توسعه فروش اصول برقراری تیم تحقیق بازار طراحی فرآیند و نقش های تیم بازاریابی ...
بروز رسانی : 1394/10/30 
دوره مدیریت رسیدگی به شکایات و استاندارد رضایت مشتری دوره مدیریت رسیدگی به شکایات و استاندارد رضایت مشتری
هدف از دوره : آشنایی با استاندارد رسیدگی به شکایات و برقراری سیستم رضایت مشتری موضوعات و محتوای دوره : تعاریف و اصطلاحات استاندارد شکایت مشتری شناخت و تحلیل انواع شکایات دسته بندی مشتریان شاکی شناخت انتظارات تشریحی و ...
بروز رسانی : 1394/10/30 
دوره مربیگری بازاریابی دوره مربیگری بازاریابی
هدف از دوره : آشنایی با قواعد مربیگری بازاریابی، طراحی و مهندسی بازاریابی در سازمان موضوعات و محتوای دوره : مربیگری و مهندسی سازمان بازاریابی و توسعه فروش اصول برقراری تیم تحقیق بازار طراحی فرآیند و نقش های تیم بازاریابی ...
بروز رسانی : 1394/10/6 
دوره مدیریت رسیدگی به شکایات و استاندارد رضایت مشتری دوره مدیریت رسیدگی به شکایات و استاندارد رضایت مشتری
هدف از دوره : آشنایی با استاندارد رسیدگی به شکایات و برقراری سیستم رضایت مشتری موضوعات و محتوای دوره : تعاریف و اصطلاحات استاندارد شکایت مشتری شناخت و تحلیل انواع شکایات دسته بندی مشتریان شاکی شناخت انتظارات تشریحی و ...
بروز رسانی : 1394/10/6 
آگهی های ویژه سایر آموزشگاهها
دوره مدیریت فرآیند آموزش دوره مدیریت فرآیند آموزش
نام دوره : مدیریت فرآیند آموزش بر مبنای استاندارد بین المللی ISO 10015 هدف از دوره : آشنایی با فرآیند آموزش در سازمان ها، نیاز سنجی، برنامه ریزی و اجرای اثربخش فرآیند آموزش موضوعات ...
بروز رسانی : 1394/10/6 
دوره آشنایی با الزامات سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه دوره آشنایی با الزامات سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه
نام دوره : آشنایی با الزامات سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه 17025 ISO هدف از دوره : آشنايي الزامات و چگونگی استقرار و پیاده سازی و محاسبات عدم قطعیت و سیستم مدیریت کیفیت در ...
بروز رسانی : 1394/10/6 
دوره سیستم مدیریت رضایت مشتری دوره سیستم مدیریت رضایت مشتری
نام دوره : سیستم مدیریت رضایت مشتری بر مبنای استانداردهای بین المللی 10002:2014 & ISO 10004:2012 ISO هدف از دوره : آشنایی با سیستم های مدیریت رضایت مشتری بر مبنای استانداردهای بین ...
بروز رسانی : 1394/10/6 
دوره تجزیه و تحلیل حالات خرابی و اثرات آن دوره تجزیه و تحلیل حالات خرابی و اثرات آن
نام دوره : تجزیه و تحلیل حالات خرابی و اثرات آن FMEA هدف از دوره : آشنايي با تکنیک FMEA براي پيشگيري از خطاهاي بالقوه در فرآيند و در طراحي موضوعات و محتوای دوره : تاريخچه تعاریف ...
بروز رسانی : 1394/10/6 
دوره اصول و فنون بازاریابی دوره اصول و فنون بازاریابی
هدف از دوره : آشنایی با اصول، قواعد و مهارت های بازاریابی موضوعات و محتوای دوره تعاریف انواع بازاریابی آمیخته های بازاریابی استراتژی های بازاریابی تحقیقات بازار تحلیل ...
بروز رسانی : 1394/10/6 
دوره اصول و فنون مذاکره دوره اصول و فنون مذاکره
هدف از دوره : آشنایی با اصول مذاکره و چگونگی مدیریت جلسات مذاکره و فروش موفق موضوعات و محتوای دوره : تعاریف مذاکره انواع مذاکره مراحل مذاکره نکات مهم پیش مذاکره ویژگی ...
بروز رسانی : 1394/10/6 
دوره ایجاد فرهنگ HSE در سازمان ها دوره ایجاد فرهنگ HSE در سازمان ها
هدف از دوره : آشنایی با الزامات HSE و روش های عملی فرهنگ سازی در حوزه ایمنی و سلامت شغلی موضوعات و محتوای دوره : تعاريف و اصطلاحات سیستم مدیریت ایمنی و سلامت شغلی آشنایی ...
بروز رسانی : 1394/10/6 
دوره برند سازی و مدیریت برند دوره برند سازی و مدیریت برند
هدف از دوره : آشنایی با برند و نحوه برند سازی موضوعات و محتوای دوره : تعریف برند و مفاهیم پایه ای چرا برندینگ ؟ اجزای برند هویت برند شخصیت برند چهارپایه برند ساختن ...
بروز رسانی : 1394/10/6 
دوره روش های بررسی و تجزیه و تحلیل حوادث دوره روش های بررسی و تجزیه و تحلیل حوادث
هدف از دوره : آشنایی با روش های و تکنیک های تحقیق و تجزیه و تحلیل حوادث موضوعات و محتوای دوره : تعاريف و اصطلاحات روش هاي مورد استفاده در تجزيه و تحليل حوادث روش هاي ...
بروز رسانی : 1394/10/6 
دوره پایش، اندازه گیری و تحلیل میزان رضایت مشتری بر مبنای استاندارد بین المللی رضایت مشتری دوره پایش، اندازه گیری و تحلیل میزان رضایت مشتری بر مبنای استاندارد بین المللی رضایت مشتری
هدف از دوره : آشنایی با اصول و قواعد استاندارد پایش و اندازه گیری میزان رضایت مشتری و تحلیل آن در راستای بهبود ( ISO10004 ) موضوعات و محتوای دوره : تعاریف و اصطلاحات استاندارد ...
بروز رسانی : 1394/10/6 
آگهی های ویژه آموزش
اموزش اموزش
اموزش09125918587 باغلاما-دیوان(سبک ترکی استانبولی - با متد اموزشی استاد اردال ارزینجان) تار اذربایجان قوپوز(ساز عاشقهای اذربایجان) با تدریس محمد عطاپور(کارشناس موسیقی) ...
بروز رسانی : 1395/3/16