امروز : پنج شنبه 18 آذر 1395
نماد اعتماد
آموزش
تبلیغات

به پرداخت ملت - به پرداخت ملت

-------------------------------------

 

----------------------

PRchecker.info

----------------------

----------------------

pabi.ir Alexa/PageRank

----------------------

pabi.ir CY/PageRank

----------------------

pabi.ir Trust

----------------------

pabi.ir Real PR

----------------------

pabi.ir value

----------------------

CoolSocial

----------------------

آمار سایت
تبلیغ بازدید تاریخ
0 343 95/9/18
15 5,631 95/9/17
22 5,840 95/9/16
25 6,003 95/9/15
18 5,189 95/9/14
6 4,115 95/9/13
12 3,721 95/9/12
8 3,953 95/9/11
4 6,628 95/9/10
5 8,068 95/9/9
لینک دوستان
:: خدمات مراکز تماس و سیستم های VoIP و راه کارهای ارتباطی آوای رسا
شرکت آوای رسا افتخار دارد تا در زمینه توسعه کسب و کارها، مبتنی بر فرآیندهای سازمان محور و مشتری محور در حوزه های زیر ارائه دهنده خدمات شایسته به صاحبان کسب و کارها و مدیران سازمان ها باشد.
• سیستم های ارتباطی مبتنی بر شبکه (VoIP)
• مراکز تماس (Call and Contact Center)
• سیستم های کنفرانس ویدیویی
• نرم افزار های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
• برنامه های کاربردی مدیریت ارتباطات کسب و کار (iPhone و Android)
• ارائه خدمات ابری مرکز تماس (Cloud Services)
هم چنین شرکت آوای رسا بعنوان متولی و تنها ارائه دهنده خدمات مراکز تماس و سیستم های VoIP با استفاده از راه کارهای آوایا (AVAYA) (بزرگترین و قدیمی ترین شرکت ارائه دهنده سیستم های ارتباطی و مرکز تماس در دنیا) با پیاده سازی صدها پروژه مختلف در این زمینه طی سال های گذشته بعنوان یکی از موثرترین شرکت ها در ارائه خدمات ارتباطات هوشمند در کشور می باشد.
موارد زیر از جمله توانمندی ها و خدمات شرکت آوای رسا در زمینه سیستم های ارتباطی و مراکز تماس مبتنی بر راه کارهای شرکت آوایا (AVAYA) است:
• ارائه خدمات مشاوره در خصوص راه اندازی سیستم های VoIP، مراکز تلفن مبتنی بر شبکه (IP Telephony)، مراکز تماس (Contact Center) با استفاده از محصولات و راه کارهای شرکت آوایا (AVAYA)
• تامین تجهیزات از قبیل سوییچ های شبکه آوایا و سوییچ های مخابراتی آوایا، تلفن های تحت شبکه آوایا (IP Phone)، لایسنس های آوایا
• نصب، پیاده سازی و اجرای پروژه های VoIP، مرکز تماس (Contact Center) و سیستم های کنفرانس ویدیویی با محصولات و راه کارهای آوایا (AVAYA)
• خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی 24 ساعته محصولات و راه کارهای آوایا
• ارائه آموزش های کاربری، راهبری و مدیریتی سیستم های آوایا
• ارائه نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش به متقاضیان واجد شرایط
• گارانتی محصولات آوایا
« آوای رسا، سریع ترین راه برای ایجاد ارتباطات پایدار با مشتریان در راستای توسعه کسب و کار»
جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما به آدرس www.avayerasa.com مراجعه نمایید.
مشخصات آگهی
بازدید : 2
آگهی های مرتبط
گوشی تلفن تحت شبکه گوشی تلفن تحت شبکه
آی پی فون های آوایا سری 1600 تلفن های تحت شبکه آوایا سری 1600 یک انتخاب مقرون به صرفه و در عین حال توانمند برای شرکت ها و سازمان ها می باشد. تلفن های تحت شبکه آوایا سری 1600 بسیار شبیه تلفن های دیجیتال که مردم سال ها از آن استفاده کرده ...
بروز رسانی : 1395/9/10 
سيستم‌هاي تلفني سازمان‌ها و فناوري مراكز تماس سيستم‌هاي تلفني سازمان‌ها و فناوري مراكز تماس
محصولات و راه کارهای آوایا (AVAYA) شركت آوايا در زمينه ايجاد سيستم‌هاي تلفني سازمان‌ها و فناوري مراكز تماس فعاليت مي‌كند. آوايا ارائه دهنده راه کارهاي ارتباط هوشمند، با بیش از يکصد سال سابقه در زمينه صنعت ارتباطات، از پيشتازان ...
بروز رسانی : 1395/9/10 
مرکز تلفن و تماس آی پی مرکز تلفن و تماس آی پی
مراکز تلفن آی پی، نسل جدید PBX ها هستند که به دلیل تنوع خدمات و راحتی استفاده از آنها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. امکاناتی از جمله عدم وابستگی کاربر به محل و امکان استفاده از سرویس های تلفن داخلی در هر نقطه از دنیا، خدمات ...
بروز رسانی : 1395/9/10 
دستگاه ضبط مکالمات تلفن و بیسیم لون دستگاه ضبط مکالمات تلفن و بیسیم لون
دستگاه ضبط مکالمات تلفن و بیسیم لون (www.Levon24.ir) با 2 سال گارانتی شامل : - ضبط همزمان بر رو کامپیوتر بصورت آنلاین و کارت حافظه بصورت آفلاین . - پورت شبکه و USB جهت انتقال اطلاعات. - رم 8 گیگ کلاس 10 سرعت بالا. - قابلیت اتصال به سانترال ...
بروز رسانی : 1395/6/1 
سانترال پاناسونیک سانترال پاناسونیک
امروزه وسایل ارتباطی نقش به سزایی در زندگی روزمره ما دارند. از جمله تلفن که به عنوان مهمترین وسیله ارتباطی این امکان را برای ما فراهم می سازد تا با مشتریان – خانواده و شرکای تجاری خود به راحتی ارتباط بر قرار کنیم .در همین راستا ...
بروز رسانی : 1395/2/7 
خدمات سانترال پاناسونیک خدمات سانترال پاناسونیک
شرکت ایمن نگاه هوشمند نمایندگی رسمی فروش – پخش و خدمات پس از فروش سانترال پاناسونیک در ایران می باشد . خدمات و پشتیبانی از کلیه سیستم های سانترال پاناسونیک، سرویس و نگهداری از انواع مراکز سانترل شامل TDE۱۰۰_TDE۲۰۰_TDE۶۰۰_TDE۶۲۰_TDA۱۰۰_TDA۲۰۰_TDA۶۰۰_TDE۶۲۰_TEM۸۲۴_TES۸۲۴ ...
بروز رسانی : 1394/11/21 
آگهی های ویژه سانترال
خدمات سانترال پاناسونیک خدمات سانترال پاناسونیک
شرکت ایمن نگاه هوشمند نمایندگی رسمی فروش – پخش و خدمات پس از فروش سانترال پاناسونیک در ایران می باشد . خدمات و پشتیبانی از کلیه سیستم های سانترال پاناسونیک، سرویس و ...
بروز رسانی : 1394/11/21 
سانترال پاناسونیک سانترال پاناسونیک
امروزه وسایل ارتباطی نقش به سزایی در زندگی روزمره ما دارند. از جمله تلفن که به عنوان مهمترین وسیله ارتباطی این امکان را برای ما فراهم می سازد تا با مشتریان – خانواده ...
بروز رسانی : 1395/2/7 
دستگاه ضبط مکالمات تلفن و بیسیم لون دستگاه ضبط مکالمات تلفن و بیسیم لون
دستگاه ضبط مکالمات تلفن و بیسیم لون (www.Levon24.ir) با 2 سال گارانتی شامل : - ضبط همزمان بر رو کامپیوتر بصورت آنلاین و کارت حافظه بصورت آفلاین . - پورت شبکه و USB جهت انتقال اطلاعات. - رم ...
بروز رسانی : 1395/6/1 
مرکز تلفن و تماس آی پی مرکز تلفن و تماس آی پی
مراکز تلفن آی پی، نسل جدید PBX ها هستند که به دلیل تنوع خدمات و راحتی استفاده از آنها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. امکاناتی از جمله عدم وابستگی کاربر به محل و امکان استفاده ...
بروز رسانی : 1395/9/10 
سيستم‌هاي تلفني سازمان‌ها و فناوري مراكز تماس سيستم‌هاي تلفني سازمان‌ها و فناوري مراكز تماس
محصولات و راه کارهای آوایا (AVAYA) شركت آوايا در زمينه ايجاد سيستم‌هاي تلفني سازمان‌ها و فناوري مراكز تماس فعاليت مي‌كند. آوايا ارائه دهنده راه کارهاي ارتباط هوشمند، ...
بروز رسانی : 1395/9/10 
گوشی تلفن تحت شبکه گوشی تلفن تحت شبکه
آی پی فون های آوایا سری 1600 تلفن های تحت شبکه آوایا سری 1600 یک انتخاب مقرون به صرفه و در عین حال توانمند برای شرکت ها و سازمان ها می باشد. تلفن های تحت شبکه آوایا سری 1600 بسیار ...
بروز رسانی : 1395/9/10