امروز : دوشنبه 1 آبان 1396
نماد اعتماد
آموزش
تبلیغات

به پرداخت ملت - به پرداخت ملت

-------------------------------------

 

----------------------

PRchecker.info

----------------------

----------------------

pabi.ir Alexa/PageRank

----------------------

pabi.ir CY/PageRank

----------------------

pabi.ir Trust

----------------------

pabi.ir Real PR

----------------------

pabi.ir value

----------------------

CoolSocial

----------------------

آمار سایت
تبلیغ بازدید تاریخ
5 3,995 96/8/1
2 2,122 96/7/30
1 3,906 96/7/29
0 1,829 96/7/28
0 2,682 96/7/27
7 2,829 96/7/26
8 2,421 96/7/25
12 2,142 96/7/24
1 1,734 96/7/23
4 2,069 96/7/22
لینک دوستان
:: مرکز تلفن و تماس آی پی
مراکز تلفن آی پی، نسل جدید PBX ها هستند که به دلیل تنوع خدمات و راحتی استفاده از آنها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. امکاناتی از جمله عدم وابستگی کاربر به محل و امکان استفاده از سرویس های تلفن داخلی در هر نقطه از دنیا، خدمات صندوق صوتی، انتقال مکالمه، کنفرانس، پاسخگوی خودکار، منشی هوشمند، خدمات فکس بر روی شبکه، خدمات پیام رسان، خدمات پست الکترونیک، امکانات متنوع گزارشی از نحوه و میزان تماس ها در سیستم، امکان اتصال به سرویس دهندگان خارجی برای برقراری مکالمات خارجی از طریق اینترنت با هزینه ای اندک، ضبط خودکار مکالمات و دهها امکان دیگر با رابط کاربری تحت وب می تواند تمامی نیازهای تلفنی یک مجموعه کوچک، متوسط و بزرگ را پوشش دهد.
این سیستم با قابلیت های متعدد می تواند ارتباطات چند رسانه ای را میان همه کاربران یک سازمان تسهیل نماید. با ادغام عملکرد چندین سخت افزار مجزا در یک سیستم پیشرفته و کارآمد و نیز به کار گیری فن آوری VoIP این سیستم گزینه مناسبی را برای تسهیل مناسبات اداری، اقتصادی و اجتماعی پیش رو قرار می دهد. علاوه بر این مزایا راه اندازی، استفاده و نگهداری آن، آسان است. برخی از مزایای کلی ارتباطات هوشمند با استفاده از مراکز تلفن آی پی و یا مراکز تماس آی پی برای بهبود روابط با مشتریان، کاهش هزینه های ارتباطی و مدیریت موثر عبارتند از :
1- امکان برقراری تماس تلفنی فقط از طریق یک شماره تماس صرف نظر از محیط جغرافیایی
2- راه حل بی سیم برای محیط های وسیع کارگاهی و صنعتی
3- امکان نظر سنجی از مشتریان سازمان به صورت مستقیم , اتوماتیک و بدون دخالت افراد سازمان
4- انجام کارهای روتین به صورت اتوماتیک مانند اعلام وضیت مشتریان براساس کد دریافتی
5- امکان اتصال مرکز تلفن به پایگاه داده های موجود و بهبود سیستم اتوماسیون اداری
6- برقراری ارتباط با نرم افزارهای موجود مانند CRM و نمایش همزمان اطلاعات یا پرونده تماس گیرنده
7- شناسائی و اخطاردر مورد تماس مزاحم
8- کنترل و مانیتورینگ عملکرد اپراتورها در تماس با مشتریان به صورت on line و از طریق ضبط مکالمات و گزارشات متنوع
9- افزایش رضایت مشتریان از طریق سهولت دسترسی و کاهش مدت انتظار
مراکز تلفن آی پی، برای دسته بندی های زیر بسیار مناسب است:
• کسب و کارهایی که دارای شعب متعدد می باشند نیاز به یکپارچه سازی ارتباطات و کاهش هزینه های ارتباطی را دارند.
• کسب و کارهایی که دارای مشتریان بسیار بوده و خواهان ارائه خدمات بهتر و شایسته تر به مشتریان خود هستند.
شرکت آوای رسا بعنوان متولی و تنها ارائه دهنده خدمات مراکز تماس و سیستم های VoIP با استفاده از راه کارهای آوایا (AVAYA) (بزرگترین و قدیمی ترین شرکت ارائه دهنده سیستم های ارتباطی و مرکز تماس در دنیا) با پیاده سازی صدها پروژه مختلف در این زمینه طی سال های گذشته بعنوان یکی از موثرترین شرکت ها در ارائه خدمات ارتباطات هوشمند در کشور می باشد.

« آوای رسا، سریع ترین راه برای ایجاد ارتباطات پایدار با مشتریان در راستای توسعه کسب و کار»
جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما به آدرس www.avayerasa.com مراجعه نمایید.
مشخصات آگهی
بازدید : 76
آگهی های مرتبط
گوشی تلفن تحت شبکه گوشی تلفن تحت شبکه
آی پی فون های آوایا سری 9600 آن چه فراتر از یک تلفن تحت شبکه رومیزی می توان داشت بسیار محکم ، ظریف و طراحی شده برای آن چه فراتر از ارتباط های امروزی می باشد. تلفن های تحت شبکه آوایا سری 9600 با صفحه نمایش های بزرگ و حتی در برخی مدل ...
بروز رسانی : 1395/9/10 
گوشی تلفن تحت شبکه گوشی تلفن تحت شبکه
آی پی فون های آوایا سری 1600 تلفن های تحت شبکه آوایا سری 1600 یک انتخاب مقرون به صرفه و در عین حال توانمند برای شرکت ها و سازمان ها می باشد. تلفن های تحت شبکه آوایا سری 1600 بسیار شبیه تلفن های دیجیتال که مردم سال ها از آن استفاده کرده ...
بروز رسانی : 1395/9/10 
سيستم‌هاي تلفني سازمان‌ها و فناوري مراكز تماس سيستم‌هاي تلفني سازمان‌ها و فناوري مراكز تماس
محصولات و راه کارهای آوایا (AVAYA) شركت آوايا در زمينه ايجاد سيستم‌هاي تلفني سازمان‌ها و فناوري مراكز تماس فعاليت مي‌كند. آوايا ارائه دهنده راه کارهاي ارتباط هوشمند، با بیش از يکصد سال سابقه در زمينه صنعت ارتباطات، از پيشتازان ...
بروز رسانی : 1395/9/10 
خدمات مراکز تماس و سیستم های VoIP و راه کارهای ارتباطی آوای رسا خدمات مراکز تماس و سیستم های VoIP و راه کارهای ارتباطی آوای رسا
شرکت آوای رسا افتخار دارد تا در زمینه توسعه کسب و کارها، مبتنی بر فرآیندهای سازمان محور و مشتری محور در حوزه های زیر ارائه دهنده خدمات شایسته به صاحبان کسب و کارها و مدیران سازمان ها باشد. • سیستم های ارتباطی مبتنی بر شبکه ...
بروز رسانی : 1395/9/10 
آگهی های ویژه سانترال
خدمات مراکز تماس و سیستم های VoIP و راه کارهای ارتباطی آوای رسا خدمات مراکز تماس و سیستم های VoIP و راه کارهای ارتباطی آوای رسا
شرکت آوای رسا افتخار دارد تا در زمینه توسعه کسب و کارها، مبتنی بر فرآیندهای سازمان محور و مشتری محور در حوزه های زیر ارائه دهنده خدمات شایسته به صاحبان کسب و کارها و مدیران ...
بروز رسانی : 1395/9/10 
سيستم‌هاي تلفني سازمان‌ها و فناوري مراكز تماس سيستم‌هاي تلفني سازمان‌ها و فناوري مراكز تماس
محصولات و راه کارهای آوایا (AVAYA) شركت آوايا در زمينه ايجاد سيستم‌هاي تلفني سازمان‌ها و فناوري مراكز تماس فعاليت مي‌كند. آوايا ارائه دهنده راه کارهاي ارتباط هوشمند، ...
بروز رسانی : 1395/9/10 
گوشی تلفن تحت شبکه گوشی تلفن تحت شبکه
آی پی فون های آوایا سری 1600 تلفن های تحت شبکه آوایا سری 1600 یک انتخاب مقرون به صرفه و در عین حال توانمند برای شرکت ها و سازمان ها می باشد. تلفن های تحت شبکه آوایا سری 1600 بسیار ...
بروز رسانی : 1395/9/10 
گوشی تلفن تحت شبکه گوشی تلفن تحت شبکه
آی پی فون های آوایا سری 9600 آن چه فراتر از یک تلفن تحت شبکه رومیزی می توان داشت بسیار محکم ، ظریف و طراحی شده برای آن چه فراتر از ارتباط های امروزی می باشد. تلفن های تحت ...
بروز رسانی : 1395/9/10