امروز : چهارشنبه 26 دي 1397
نماد اعتماد
آموزش
تبلیغات

به پرداخت ملت - به پرداخت ملت

-------------------------------------

 

----------------------

PRchecker.info

----------------------

----------------------

pabi.ir Alexa/PageRank

----------------------

pabi.ir CY/PageRank

----------------------

pabi.ir Trust

----------------------

pabi.ir Real PR

----------------------

pabi.ir value

----------------------

CoolSocial

----------------------

آمار سایت
تبلیغ بازدید تاریخ
0 195 97/10/26
3 1,045 97/10/25
3 1,446 97/10/24
7 1,521 97/10/23
2 1,438 97/10/22
0 1,321 97/10/21
2 1,968 97/10/20
3 1,980 97/10/19
2 1,697 97/10/18
13 1,112 97/10/17
لینک دوستان
:: تاریخچه وب
تاریخچه وب
تیم برنرزلی در سال ۱۹۸۹ وقتی که اولین طرح پیشنهادی و طرح خود را به مؤسسهٔ سرن (پروهشگاه فیزیک هسته‌ای و انرژی‌های سطح بالا) در سویس بوردر فرانسه می‌فرستاد؛ اینترنت را اختراع کرد.

خصوصیات نسخه‌های مختلف وب

وب نسخه یک: مستندات (توسط پیوندها-لینکها-) به هم مرتبط شده‌اند.
وب نسخه دو: محتویات توسط کاربران ایجاد می‌شود و اطلاعات بصورت پویا تولید و رشد پیدا می‌کنند.
وب نسخه سه: ارتباط داده‌ها، ابزار، و مردم در سراسر جهان (به وقوع می‌پیوندد).

این اختراع مثل تمام اخترعات بنیادی وب بر پایه سه تکنولوژی اصلی شکل گرفته:

1. آدرس یاب یا شناسه آدرس واحد (معروف URL یا URI) منبع مستندات یا اطلاعات در وب برای پیدا کردن آن مستند در کل وب.
2. زبان نشانه گذاری متن هوشمند (HTML) برای ارائه محتویات صفحات وب و برقراری پیوندها (لینک‌ها).
3. پرتکل انتقال متن هوشمند (HTTP) برای انتقال اطلاعات وبی در سرتاسر اینترنت.
همان اوایل کار، خیلی زود تیم برنزلی متوجه شد که وب برای موفق بودن نیاز به عامل چهارمی و آن آزاد بودن و بازبودن (دسترسی‌ها در) وب است. این تصمیم مؤثر، راه را برای رسید وب به وضعیت موجود امروز باز کرد که (باعث شد اینترنت:) جهانی، باز و آزاد، سازگار با سیستم‌های عامل و سخت‌افزارهای متفاوت، یک مجموعه مرتبط با هم، آموزشی، تجاری، سرگرم‌کننده، رفاه آور برای مردم شده‌است.


وب ۱٫۰

در ابتدا داستان با شبکه‌ای از مقالات و متن‌ها شروع شد.

و مطمئناً در سال ۱۹۹۸ ارائه شدن گوگل با پیشنهاد الگوریتم جدید، بواسطه سادگی و توانایی خود در جستجو در اینترنت، بهبودی و پیشرفت قابل توجهی برای وب بود. موتور جستجوی گوگل انتظارات بعدی مصرف کنندگان که به دنبال پیدا کردن اطلاعات، محصولات و سرویس‌ها و دیگر مردم بودند را بالا برد. همچنین گوگل سطح پذیرش راهبرد تجارت پیچیده‌تر و برنامه فروش آنلاین برای شرکت‌ها را ارتقاء داد (با این بهانه) که بتوانند رتبه خود را در گوگل بیشتر کنند (تا در اولین نتایج جستجوی گوگل قرار گیرند). این کار گوگل انقلاب جدیدی در بوجود آمدن کسب و کارهای آنلاین (حاضر در همه جا و همه وقت) و مدلهای جدید تبلیغات و همچنین بازارهای جدید را باعث شد.

بدین ترتیب وبلاگ‌ها دارای شخصیتی خواص برای خود شدند که این شخصیت را مستقیماً از مؤلف خود به ارث می‌برند (شما با مطالعه دفترچه خاطرات شخصی هر فرد می‌توانید با ابعاد متفاوت شخصیتی وی نیز تا اندازه‌ای که امکان دارد آشنا شوید

وب ۲٫۰

این اتفاقات ما را به وب ۲٫۰ رساند. در حالی که تجارت‌ها و کسب و کارها داشتند از روش‌های قبل به روشهای جدید وب مهاجرت می‌کردند یک نسل جدیدی از کاربران و برنامه نویسان وب شروع به همکاری فعالی کردند. در سال ۲۰۰۴ تیم آوریلی وب ۲٫۰ را با عنوان انقلاب تجارت در صنعت کامپیوتر بوسیله مهاجرت به روی بستر وب" را (به جهان) معرفی کرد. اصل قضیه وب ۲٫۰ این است که کاربرانی مثل خود مصرف کنندگان محتویات را ایجاد می‌کنند؛ و به این ترتیب اطلاعات خیلی پویاتر از اطلاعات در وب ۱٫۰ می‌باشد.

جامعه ویکی‌پدیا مفهوم همکاری و خرد جمعی جوامع مردمی وب ۲٫۰ را ارتقاء داد. ویکی‌پدیا وب ۲٫۰ را اینگونه تعریف می‌کند: «عنوانی که روند استفاده از وب جهانگستر (www)و تکنولوژی‌ها و طراحی‌های آن که هدفش رسیدن به افزایش خلاقیت، اشتراک گذاشتن اطلاعات و مهمتر از همه همکاری کاربران است را توصیف می‌کند.» این تعریف ویکی از دیدگاه اصلی تیم برنرزلی نسبت به تعریف وب که در آن همکاری واقعی و تعاملی و ارتباطات جهانی و اشتراک گذاری اطلاعات بود، جامعتر است. شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک، لینکدال ان، پاسادو، ببو، اورکات و مای اسپیس راه تعامل مردم در وب را هموار ساختند. تجار با توجه به این شبکه‌های اجتماعی و جنبه‌های همکاری‌های درون وب نظرشان را به راههای ایجاد بستر استفاده واقعی و ابزاری توسط شرکتهایشان و مصرف کنندگانشان معطوف ساختند.

(در محدوده وب ۲٫۰) شرکت‌ها باید تصمیم بگیرند که برای کارشان وبلاگ بسازند یا نسازند!، و اینکه به هر حال می‌خواهند نظر مشتریانشان در مورد محصولاتشان را به دیگران نشان بدهند یا خیر. شرکت‌ها به سمت و سوی فعال سازی و کاربردی تر کردن نظرات مشتریانشان در کسب و کارشان هستند، تا بتوانند نیازمندیهای مشتریانشان و توقعات نحوه تعامل خرید و فروششان را بهتر برآورده سازند.

یوتیوب خیلی خوب به تعریف همکاری اجتماعات در وب ۲٫۰ کمک کرد. در آوریل ۲۰۰۸ موتور جستجوی یوتیوب ۸۰ میلیون پاسخ ارائه کرده که حدود ۴ میلیون از آنها کانالهای ایجاد شده توسط کاربران است.

به گفته شرکت بین‌المللی اطلاعات(IDC)، ویدئوهای تولید شده توسط کاربران و آپلود شده در روز در تمام سایتهای فیلم بیش از ۵۰۰ هزار قطعه فیلم در سال ۲۰۰۷ بوده و در چهار سال بعد از آن به حدود ۵ میلیون (ویدئو در روز) خواهد شد.

چیزهای شگفت‌انگیزی در اینترنت اتفاق افتاده‌است. به هر حال در موارد متعددی وب ۲٫۰ باز هم بصورت محدوده بسته‌ای (به حساب می‌آید)، که در آن معمولاً پیوند دادن‌ها داخل آن (برای نگه داشتن مصرف کنندگان و مشتریان) ساده نیست و هنوز در خارج از سایت مربوطه یا بین چند سایت مختلف باید صورت گیرد و بعضی اوقات نیر استفاده اختصاصی از راه حلها و ضمیه‌های بعد مانع همکاری و ارتباط می‌شود.

وب ۳٫۰

اگر نخواهیم بگوییم انقلاب، تحول بعدی در وب ارتباط سخت‌افزار (مثل موبایل، لپ‌تاپ، و سایر دستگاههای سخت‌افزاری) به اینترنت بود. راه جدیدی برای یکپارچه سازی و هموار کردن راههای بدست آوردن اطلاعات و دید جدیدی که قبلاً اصلاً امکان‌پذیر نبود؛ و راه جدیدی برای ارتباط به اینترنت از طریق دستگهای متنوعی که قابلیت و توانایی پیداکردن و تجزیه و تحلیل و شسته رفته کردن اطلاعات را دارند.

کنسرسیوم وب جهانگستر (w3c)تکنولوژی‌های جدیدی را برای به وقوع پیوستن وب ۳٫۰ استاندارد سازی کرد؛ که شامل عناوین: وب مفهومی، ویدئو روی وب، وب سیار و همراه و وب در همه جا و تمام شرایط می‌باشند.

وب مفهومی

وب مفهومی چارچوبی مشترک مبتنی بر آدرسهای اینترنتی بوجود آورد که اجازه می‌دهد در سرتاسر برنامه‌ها، برنامه‌های بزرگ و محدوده‌های اجتماعی، اطلاعات به همدیگر مرتبط شوند، به اشتراک گذاشته شوند و قابلیت استفاده مجدد پیدا کنند. با استفاده از تکنولوژی‌های کنسرسیوم جهانگستر(w3c) در وب مفهومی افراد یا دستگاها می‌توانند با استفاده از یک نمونه از اطلاعات از یک مجموعه به مجموعه بی انتهایی از اطلاعات مرتبط به آن مطلب که در پایگاهای اطلاعاتی سرتاسر جهان دستیابی کند. این پایگاها از طریق شبکه سخت‌افزاری و کابل کشی به هم مرتبط نشده‌اند بلکه این اطلاعات پراکنده در مناطق مختلف جغرافیایی بوسیله پارامترهای مشترکی مانند: یک شخص خاص، یک مکان خاص، یک ایده و نظریه خاص، یک مفهوم خاص و... به هم پیوند داه می‌شوند.

اهداف اصلی وب مفهومی

وب مفهومی، شبکه‌ای از اطلاعات به هم مرتبط است. خیلی از اطلاعاتی که در طول روز آنها را از اینترنت استفاده می‌کنیم در یک جا نیستند. برای مثال شما صورتحساب بانکی خود را در اینترنت در سایت بانک مربوطه و عکسهای خود را در آلبوم اینترنتی در سایتی دیگر و قرار ملاقاتهای خود را باز در جایی دیگر می‌بینید. اما آیا می‌توانید عکس‌های خودتان را در تقویم خودتان ببینید و بفهمید کی آن عکس را گرفته‌اید و در آن وقت چه می‌کردید؟ آیا می‌توانید گزارشهای بانکی خود را در تقویم خود ببینید؟ چرا نه؟! چون شبکه‌ای ازاطلاعات به هم مرتبط شده ندارید. چون هرکدام از اطلاعات شما بوسیله برنامه‌ای خاص کنترل می‌شوند و در وب سایت خاصی نگهداری می‌شوند.

دیدگاه وب مفهومی این است که مبانی وب را از تکیه بر مستندات و فایلها به پایه ریزی بر اساس اطلاعات گسترش دهیم. اطلاعات یک مطلب باید بتوانند به مستندات مورد استفاده در معماری عمومی وب دسترسی داشته باشند، مثلاً آدرس‌های اینترنتی باید قابلیت اتصال به مستند دیگر یا قسمت از آن را که در رابطه با همین موضوع است در حال حاضر ارتباط داشته باشند. این یعنی اینکه ایجاد یک چارچوب مشترکی که اجازه بدهد اطلاعات قابلیت اشتراک گذاری و استفاده مجدد در سرتاسر برنامه‌ها، برنامه‌های خیلی بزرگ و محدوده‌های ارتباطی و اجتماعی بصورت اتوماتیک و خودکار با کیفیت و درستی ابزارهای دستی، که شامل قابلیت ایجاد ارتباطات جدید و قابل نمایش در میان اطلاعات باشد.

فضای مجازی مجتمع یا مجتمع فضای مجازی (محاسبات ابری-رایانش ابری)


مجتمع فضای مجازی یا فضای مجازی مجتمع چیست؟


تصورکنید کامپیوتر و تمام دستگاههای قابل حملتان (مثل موبایل و لپ‌تاپ و کتاب خوان و...) در تمام اوقات با هم همسان سازی شده باشند(sync سنکرون باشند). تصورکنید هر وقت که اراده کردید به تمام اطلاعات شخصی خودتان دسترسی پیدا کنید. تصورت کنید توانایی دسته‌بندی و سازماندهی و جستجوی تمام اطلاعاتتان را روی اینترنت داشته باشید. تصور کنید که بتوانید تمام اطلاعات خود را از قبیل عکس، فیلم، مطلب، ایمیل، فایلها و مدارک، و... را برای دوستان، فامیل، همکاران بصورت فوری به اشتراک بگذارید. همه اینها وعدهای مجتمع فضای مجازی شخصی است.

این مطلب را درک و باور کنید یا نه، به هر حال احتمالاً همین الآن در حال استفاده از یک سرویس مبتنی بر فضای مجازی مجتمع هستید؛ و تقریباً همه کسانی که با کامپیوتر کار می‌کنند. gmail و google docs دو نمونه اولیه از مجتمع فضای مجازی هستند که ما حتی فکرش را هم نمی‌کردیم که بر پایه همین نوع سرویس باشند.

بطور خلاصه، فضای مجازی مجتمع شخصی به این معنی است که: همه بخشهای اطلاعاتی که در طول زندگی و راجع به هرجنبه از زندگیتان در هروقت که نیاز داشته باشید دم دست شما و آماده برای استفاده شما هستند. اطلاعات باید سیار و همراه، قابل انتقال و در هر لحظه قابل دستیابی باشد. شاه کلید امکان‌پذیر شدن، قابلیت حمل و تعاملی شدن اطلاعاتتان همسان و به روز بودن اطلاعات شما در میان دستگاهها مورد استفاده شما (مانند لپ‌تاپ، موبایل و...)مثل اطلاعات به اشتراک گذاشته شده باشند. اطلاعات به اشتراک گذاشته شده، اطلاعاتی هستند که در هرجاکه اراده کنیم به آنها دسترسی پیدا می‌کنیم، مثل هر شبکه‌های اجتماعی مجازی، بانکها، وبلاگها، اتاقهای خبری، اجتماعات اقتصادی و غیره. نهایتاً، فضای مجازی مجمتمع شخصی که شامل همه اطلاعاتتان از دفترچه تلفن و آدرسهایتان گرفته تا کلکسیون آهنگها و صداها و مدارک و گزارشهای کاری و اقتصادی و... به فضای مجازی مجتمع عمومی و فضای مجازی مجتمع دیگران متصل خواهد شد. همه چیز به هم متصل خواهد شد. این یعنی اینکه در هر جای اینترنت که با آن سرو کله دارید، مانند کار کردن با افراد دیگر، می‌توانید به آن اطلاعات مورد نظرتان اتصال برقرار کنید. این قضیه شامل، شبکه‌های اجتماعی، بانکها، دانشگاهها، محلهای کاری، فامیل و دوستان خودتان هم می‌شود. مطمئناً، شما خواهید توانست که چه قسمتی از اطلاعات شما عمومی و چه قسمتی بصورت خصوصی بماند. دسته‌ای از فضای مجازی مجتمع شخصی، شکل جدیدی از شبکه‌های اجتماعی مجازی را شکل خواهند داد که تنظیمات حریم شخصی بیشتری از امثال فیس بوک خواهند داشت، و ویژه تر خواهند شد اگر این دسته‌بندی‌ها فامیل محور یا تجارت گرا باشند. (حریم شخصی مسئله بزرگ آمار جرم در فضای مجازی مجتمع افراد خواهد شد). سرانجام، ابزارها ودستگاههای شما (در فضای مجازی مجتمع)، دربارهٔ شما یاد می‌گیرند و می‌فهمند شما چه کار می‌کنید، به کجا می‌روید و قصد انجام چه کاری را دارید و قتی شما به سراغ آنها می‌روید. ممکنه این نظرات شبیه داستانهای علمی تخیلی به نظر برسد، اما مطمئناً ما را به سمتی فضای مجازی مجتمع سوق خواهد داد. هرچند هنوز کاملاً وجود ندارد. ما در حال ایجاد فضای مجازی مجتمع شخصیمان هستیم.

فضای مجازی مجتمع شخصی شما

فضای مجازی مجتمع شخصی راهی برای ارتباط تجربه‌های کاربران، همگرایی (و متمرکزشدن و یکی شدن) تکنولوژها با دستگاهها و سخت‌افزارهایی که از سیستم عاملهای مشابهی استفاده می‌کنند، شبکه‌های به هم مرتبط (مانندشبکه‌های رادیویی) است. اما با وجود همگرایی تکنولوژی‌ها، سخت‌افزارها به سمت تنوع و واگرایی بیشتر میل می‌کنند. چالش بعدی این است که بفهمیم چگونه در سرتاسر این تنوع دستگاهها بصورت مستمر ارتباط برقرار کنیم. مجتمع سازی (محاسبات ابری) امروزی در میان کل تولیدات یک شرکت بخصوص بصورت خیلی خوبی سنکرون اطلاعات (همسان سازی و همزمان سازی) و مطالب صورت گرفته‌است. با پیش زمینه فضای مجازی مجتمع شخصی، مصرف کنندگان می‌توانند پخش کنند: آهنگ، تصاویر، محصولات و چیزهای خیلی زیادتری از هر مطلبی که امکان دسترسی به آن را دارند و از هر دستگاه سخت‌افزاری که دارند و هرجا که اتفاق می‌افتد، را داشته باشند.

سرویس‌های «فضای مجازی مجتمع» از چه چیزیهای تشکیل می‌شوند

راه تولید کنندگان و تحلیل گران نشان می‌دهد که فضای مجازی مجتمع در تمام نقاط جهان بصورت پراکنده‌است. برخی از ابهامات در جو تجارت و برخی در هنگام مشخص شدن برخی اشکالات فنی است. وقتی (بی خود و بی جهت) به هرچیزی برچسب فضای مجازی مجتمع بچسبانند، این اصطلاح معنی خودش را از دست می‌دهد و به عبارت دیگر لوس می‌شود.

شرکت بین‌المللی اطلاعات کامپیوتر(IDC) با لیست دم دستی بدرد بخوری آمده تا تعیین کند چه چیزهای را می‌شود برچسب فضای مجازی مجتمع زد و چه چیزهای را نه؟!

مشخصات کلیدی سرویس‌های «فضای مجازی مجتمع

1. اطلاعات بوسیله شخص ثالث، خارج از محدوده سایت ایجاد شده باشد.
2. بوسیله اینترنت قابلیت دسترسی داشته باشد.
3. حداقل یا هیچ فرد ماهر در زمینه فناوری اطلاعات برای پیاده‌سازی آن نباشد.
4. تأمین کننده باشد: یعنی خودش تأمین کننده نیازهای درخواستها باشد، تقریباً همزمان استقرار پیدا کند (همزمان در اینترنت و دستگاههای متصل به آن، لپ‌تاپ و پخش کننده‌ها و کامپیوتر هیا شخصی و...)، بصورت پویا و خوب دسته‌بندی شود
5. مدل قیمت گذاری داشته باشد: بصورت خوب دسته‌بندی شود، کاربردی باشد (مبتنی براستفاده کاربر باشد)(حداقل قابلیت انتخاب داشته باشد).
6. رابط کاربر خوب داشته باشد (قابلیت نمایش در مرورگر و جانشین داشته باشد. به قول معروف Userfriendly باشد).
7. رابط سیستم داشته باشد: توابع کتابخانه‌ای وب سرویسی داشته باشد.
8. قابلیت اشتراک گذاری منابع یا نسخه‌های مشترک را داشته باشد (قابلیت سفارشی کردن در حیطه سرویس‌های اشتراک گذاری).
مشخصات آگهی
بازدید : 15
آگهی های مرتبط
:: برکه خاص ترین شرکت طراحی سایت، :: برکه خاص ترین شرکت طراحی سایت،
رکه تمامی خدمات مبتنی بر وب را در یک جا جمع کرده است تا به راحتی تمامی نیاز های شما را برآورده کند. از جمله خدمات ما می توان به طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن موبایل، طراحی نرم افزار های تحت وب، سئو و دیجیتال مارکتینگ و خدمات شبکه ...
بروز رسانی : 1397/10/22 
وبلاگ وبلاگ
وبلاگ وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ (به انگلیسی: Blog) هم می‌گویند، نوعی وب‌سایت است که حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از ...
بروز رسانی : 1397/10/22 
سئو، بهینه سازی وب سایت(SEO) و بازاریابی موتورهای جستجوگر(SEM) چیست؟ سئو، بهینه سازی وب سایت(SEO) و بازاریابی موتورهای جستجوگر(SEM) چیست؟
SEM مخفف Search Engine Marketing و به معنای بازاریابی با موتورهای جستجوگراست. SEM به تمام پروسه افزایش بینندگان سایت و بالا بردن فروش آن به کمک موتورهای جستجوگر گفته می شود. در حقیقف SEO بخشی از SEM است. نمونه کارهایی که در SEM انجام می شود عبارتست ...
بروز رسانی : 1397/10/22 
طراحی وب طراحی وب
طراحی وب به مهارت ساخت و راه‌اندازی صفحات وب گفته می‌شود. تیم برنرز لی، مخترع وب، با برپایی یک سایت وب در اوت ۱۹۹۱، نام خود را به عنوان نخستین سازندهٔ وب در تاریخ نگاشت. او در نخستین وب سایتش، از اَبَرمتن و پیوندی برای ایمیل ...
بروز رسانی : 1397/10/22 
26 نکته مفید برای جذب بازدید کننده واقعی به وب سایت 26 نکته مفید برای جذب بازدید کننده واقعی به وب سایت
26 نکته مفید برای جذب بازدید کننده واقعی به وب سایت اگر در حال خواندن این مقاله هستید حتما جزء افرادی هستید که در مورد ارزش سئو و بهینه سازی وب سایت اطلاعات پیدا کرده اید و میدانید که یک وب سایت برای اینکه رتبه و رنک خوبی بگیرد ...
بروز رسانی : 1397/10/22 
صفر تا صد ساخت، طراحی و راه اندازی وب سایت صفر تا صد ساخت، طراحی و راه اندازی وب سایت
به نام خدا صفر تا صد ساخت، طراحی و راه اندازی وب سایت با عرض سلام خدمت همه کاربران و مخاطبین خوب و عزیز گروه وب سایت وان در این مقاله گروه وب سایت وان تلاش دارد از صفر تا صد مراحل ساخت، طراحی و راه اندازی وب سایت را برای شما ...
بروز رسانی : 1397/10/22 
اصطلاحات ومفاهیم تخصصی درطراحی،برنامه نویسی،سئو وب سایت-یک اصطلاحات ومفاهیم تخصصی درطراحی،برنامه نویسی،سئو وب سایت-یک
این مقاله در حال بروز رسانی می باشد. در این مقاله سعی شده است که مفاهیم تخصصی و اصطلاحات مورد استفاده در دنیای وب سایت و دهکده جهانی وب به همراه توضیح آنها برای شما عزیزان لیست کنیم. در ابتدا عرض می کنیم که به دلیل پیشرفت روز ...
بروز رسانی : 1397/10/22 
سئو و بهینه سازی سایت (SEO) شرکت سه سوت سئو و بهینه سازی سایت (SEO) شرکت سه سوت
سئو سایت مسئله ی مهمی ست که همه ی کسانی که وب سایت دارند یا در آینده قصد داشتن سایت دارند ، باید به آن توجه کنند. مسلما" داشتن یک وب سایت متناسب با کسب و کار شما در بهبود و رونق کسب و کارتان اهمیت زیادی دارد. اما این نکته وجود دارد ...
بروز رسانی : 1397/10/22 
طراحی سایت خود را به ما بسپارید! طراحی سایت خود را به ما بسپارید!
طراحی سایت خود را به ما بسپارید! سایت : شخصی / شرکتی / اداری / فروشگاهی طراحی سایتی جذاب و زیبا بصورت داینامیک ( فعال) یا استاتیک همراه با مشاوره , با در نظر گرفتن زمینه فعالیت و بودجه ی تخصیص داده شده شما مشتری گرامی. خدمات ...
بروز رسانی : 1397/10/22 
طراحی سایت در کرج و تهران طراحی سایت در کرج و تهران
طراحی سایت در تهران | کرج پیشرفت چشمگیر تکنولوژی و هجوم کاربران به سوی دنیای بی کران اینترنت امری غیر قابل انکار است. اینترنت بستری گسترده و مناسب جهت تجارت و کسب و کار، تبلیغات، برقراری ارتباط و … می باشد. این روزها بازار ...
بروز رسانی : 1397/10/22 
آگهی های ویژه طراحی WEB
طراحی سایت در تهران و کرج طراحی سایت در تهران و کرج
طراحی سایت چیست؟ طراحی سایت به معنی ایجاد یک وب سایت شامل متن , عکس , ویدئو و ... است. طراحی فرآیند جمع آوری ایده ها و اجرای آن هاست. طراحی وب یک روند مشابه از خلق ، با هدف ...
بروز رسانی : 1397/10/22 
طراحی سایت خود را به ما بسپارید! طراحی سایت خود را به ما بسپارید!
طراحی سایت خود را به ما بسپارید! سایت : شخصی / شرکتی / اداری / فروشگاهی طراحی سایتی جذاب و زیبا بصورت داینامیک ( فعال) یا استاتیک همراه با مشاوره , با در نظر گرفتن زمینه ...
بروز رسانی : 1397/10/22 
سئو و بهینه سازی سایت (SEO) شرکت سه سوت سئو و بهینه سازی سایت (SEO) شرکت سه سوت
سئو سایت مسئله ی مهمی ست که همه ی کسانی که وب سایت دارند یا در آینده قصد داشتن سایت دارند ، باید به آن توجه کنند. مسلما" داشتن یک وب سایت متناسب با کسب و کار شما در بهبود و ...
بروز رسانی : 1397/10/22 
طراحی وب سایت حرفه ای طراحی وب سایت حرفه ای
طراحی وب سایت حرفه ای به صورت بسته کامل شامل : 1- دامنه ir رایگان 5 ساله 2- فضای وب 500 مگابایت 3- آموزش کار با نرم افزار مدیریت سایت 3- پشتیبانی از 3 ماه تا 1 سال 02177273349 طراحی ...
بروز رسانی : 1397/10/22 
طراحی سایت در کرج و تهران طراحی سایت در کرج و تهران
طراحی سایت در تهران | کرج پیشرفت چشمگیر تکنولوژی و هجوم کاربران به سوی دنیای بی کران اینترنت امری غیر قابل انکار است. اینترنت بستری گسترده و مناسب جهت تجارت و کسب و کار، ...
بروز رسانی : 1397/10/22 
اصطلاحات ومفاهیم تخصصی درطراحی،برنامه نویسی،سئو وب سایت-یک اصطلاحات ومفاهیم تخصصی درطراحی،برنامه نویسی،سئو وب سایت-یک
این مقاله در حال بروز رسانی می باشد. در این مقاله سعی شده است که مفاهیم تخصصی و اصطلاحات مورد استفاده در دنیای وب سایت و دهکده جهانی وب به همراه توضیح آنها برای شما عزیزان ...
بروز رسانی : 1397/10/22 
صفر تا صد ساخت، طراحی و راه اندازی وب سایت صفر تا صد ساخت، طراحی و راه اندازی وب سایت
به نام خدا صفر تا صد ساخت، طراحی و راه اندازی وب سایت با عرض سلام خدمت همه کاربران و مخاطبین خوب و عزیز گروه وب سایت وان در این مقاله گروه وب سایت وان تلاش دارد از صفر تا ...
بروز رسانی : 1397/10/22 
26 نکته مفید برای جذب بازدید کننده واقعی به وب سایت 26 نکته مفید برای جذب بازدید کننده واقعی به وب سایت
26 نکته مفید برای جذب بازدید کننده واقعی به وب سایت اگر در حال خواندن این مقاله هستید حتما جزء افرادی هستید که در مورد ارزش سئو و بهینه سازی وب سایت اطلاعات پیدا کرده اید ...
بروز رسانی : 1397/10/22 
طراحی وب طراحی وب
طراحی وب به مهارت ساخت و راه‌اندازی صفحات وب گفته می‌شود. تیم برنرز لی، مخترع وب، با برپایی یک سایت وب در اوت ۱۹۹۱، نام خود را به عنوان نخستین سازندهٔ وب در تاریخ نگاشت. ...
بروز رسانی : 1397/10/22 
سئو، بهینه سازی وب سایت(SEO) و بازاریابی موتورهای جستجوگر(SEM) چیست؟ سئو، بهینه سازی وب سایت(SEO) و بازاریابی موتورهای جستجوگر(SEM) چیست؟
SEM مخفف Search Engine Marketing و به معنای بازاریابی با موتورهای جستجوگراست. SEM به تمام پروسه افزایش بینندگان سایت و بالا بردن فروش آن به کمک موتورهای جستجوگر گفته می شود. در حقیقف ...
بروز رسانی : 1397/10/22 
آگهی های ویژه کامپیوتر
فروش فروش " لپ تاپ دل 5440 " باقیمت مناسب DELL
لپ تاپ DELL 5440 به مشخصات زیر با قیمت مناسب به فروش می رسد: Model: Dell 5440 Windows 10 core i5 4th gen Intel HD4400 upto 4 GB Ram 4 GB HDD 500GB 14.1'' HD LED مات Full port + usb 3.1/3.0/2.0 + wifi + BT + HDMI + Micro SD + ... DVD RW کاملا ...
بروز رسانی : 1397/10/22 
تحلیل آماری با Spssو دیگر نرم افزارها را به ما بسپارید. تحلیل آماری با Spssو دیگر نرم افزارها را به ما بسپارید.
تحلیل آماری با SPSS و دیگر نرم افزارها را به ما بسپارید. انجام آزمون های آماری میانگین و انحراف معیار نسبت آزمون تی T آزمون کای-دو آزمون ناپارامتری آزمون واریانس همبستگی آنالیز ...
بروز رسانی : 1397/10/22 
لوگو لوگو
لوگو با وجود شرکت های بسیار متنوع لوگوهای متنوعی هم ایجاد شده اند. ما در سه سوت وب قبل از این که شروع به هرگونه طراحی کنیم، ابتدا با مشتریان خود به طور نزدیکی ارتباط برقرار ...
بروز رسانی : 1397/10/22 
سیستم اطلاع رسانی یکپارچه و دیجیتال ساینیج برنا رسانه سیستم اطلاع رسانی یکپارچه و دیجیتال ساینیج برنا رسانه
سیستم اطلاع رسانی یکپارچه و روابط عمومی الکترونیک برنا رسانه سامانه جهت جایگزینی مدل سنتی اطلاع رسانی سازمان ها به بنر و کاغذ و پوستر به دیوار ها چسبیده میشد ، نمایشگر ...
بروز رسانی : 1397/10/4 
سیستم اطلاع رسانی یکپارچه و دیجیتال ساینیج برنا رسانه سیستم اطلاع رسانی یکپارچه و دیجیتال ساینیج برنا رسانه
سیستم اطلاع رسانی یکپارچه و روابط عمومی الکترونیک برنا رسانه سامانه جهت جایگزینی مدل سنتی اطلاع رسانی سازمان ها به بنر و کاغذ و پوستر به دیوار ها چسبیده میشد ، نمایشگر ...
بروز رسانی : 1397/10/22